andreaskaniner

Alla inlägg under november 2013

Av Andrea Gustavsson - 30 november 2013 20:58

Tävlade idag Wille gick på 1+2 det va bara slarvfel Puffe gick på 3+UT i mini dom slarvade igenom hela banan Wille kom 8/18 Puffe kom 11/18
Sista tävlingen för i år nu får dom tävlings vila tills 19 januari känns skönt att äntligen få sova på helgerna

Av Andrea Gustavsson - 29 november 2013 21:16

Imorgon är det tävling i Berga kaninerna är jätte taggade packade lite till idag
Bild på packningen

Av Andrea Gustavsson - 29 november 2013 21:13

Idag red jag Coco lillan och Nelly Coco hade lite överskotts energi så hon bockade o höll på men de gick bra lillan ville bara gå i skogen för det var så halt på vägen Nelly hoppade jag det gick bra hoppade inte så högt för hon är jätte het när man rider utan martingal o nån annan hjälp tygen som jag inte vet vad den heter
Här kommer en bild på lillan

Av Andrea Gustavsson - 28 november 2013 21:33

Idag va jag i stallet typ hela kvällen från kl 17-20 det va roligt jag red både lillan och Coco skrittade ut på båda det var väldigt mörkt men det gick bra sen skötte jag dom o Bruce det va inte lika roligt men man måste ju göra det oxå nu är jag trött så god natt kommer nog många bilder imorgon
Kram Andrea

Av Andrea Gustavsson - 27 november 2013 21:49

Det är tävling på lördag i Berga ska tävla mini då för det har gått så dåligt i lätten så jag tänkte prova mini o se om det blir bättre har packat allt idag för det är lite mycket med skolan torsdag fredag så jag fixade det idag
Båda kaninerna mådde fint Wille fjantade sig lite men han är ju på sitt eget vis???
Här kommer en bild på Wille från förra veckan

Av Andrea Gustavsson - 27 november 2013 15:23

Idag hade vi nått som hette 7:ans dag i skolan och vi gjorde bara roliga saker först hade vi bild sen hemkunskap sista timmen fick vi kolla på film.
Nu är jag på väg hem satte mig dock på fel buss så jag får byta men det går inte så mycket när jag kommer hem ska jag bara ge kaninerna mat sen ska jag till stallet och ha lektion på lillan ska bli roligt??

Av Andrea Gustavsson - 27 november 2013 06:42

godmorgon nu ska jag gå ut till kaninerna och ge dom frukost  

Av Andrea Gustavsson - 26 november 2013 21:30

Jag är en tjej på 13 år som älskar djur. jag har 2 kaniner som heter Wille junior och Secret charm men kallas Wille och Puffe. Jag rider 4 ggr i veckan på en häst som heter lillan. Jag tävlar även med Wille och Puffe dom tävlat lätt klass och Puffe är väldigt duktig men Wille fjantar sig mest. //Andrea
Här kommer en liten bild på Puffe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en 13 åring tjej som älskar kaniner och hästar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hur många kaniner har jag?
 1
 2
 3
 4
 5
 6

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hästar

kaniner


Ovido - Quiz & Flashcards